۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85433755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک میلیون زائر به بقاع متبرک خراسان رضوی مشرف شدند

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85433755
یک میلیون زائر به بقاع متبرک خراسان رضوی مشرف شدند

مشهد- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز امسال یک میلیون و ۶۳ هزار زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی مشرف شده و ۱۰۶ هزار و ۸۷۲ زائر نیز در این مکانها اسکان یافتند.

به گزارش اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده روز چهارشنبه افزود: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۱۱۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار شد که از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین یک میلیون و ۶۳ هزار و ۹۵۰ زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۶ زائر، خارجی بودند.

وی با اشاره به همزمانی طرح آرامش بهاری با ماه مبارک رمضان اضافه کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۲۱ هزار و ۵۴۵ مشاوره وقف، خانواده و اعتقادی و سه هزار و ۱۰۶ نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان انجام شده است.

احمدزاده افزود: با برپایی ایستگاه صلواتی و سفره های افطاری در طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری ۵۷۸ هزار و ۱۹۰ زائر پذیرایی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha