استاندار آذربایجان‌غربی شهادت فرماندهان سپاه در سوریه را تسلیت گفت

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیامی که روز چهارشنبه از سوی محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: بار دیگر جمعی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، از جمله فرماندهان دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم محمدرضا زاهدی، سردار سرافراز مدافع حرم محمدهادی حاج رحیمی و تعدادی از همرزمانشان به کاروان شهیدان پیوستند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: این شهدای سرافراز در سال‌های طولانی و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشتند؛ این شهدای والامقام در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

استاندار آذربایجان غربی با تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده های بزرگوار این شهدای عزیز، اظهار امیدواری کرده است که روح بلند آنان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha