استاندار: روند مقاوم سازی منازل آسیب دیده در سیل جنوب سیستان و بلوچستان سرعت گیرد

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر دقت، کیفیت و سرعت به عنوان سه مولفه مهم در پیشبرد امور، گفت: باید به سرعت فرآیند مقاوم سازی منازلی که در سیل اخیر جنوب استان دچار آسیب شده‌اند، انجام شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: منازلی که در سیل اخیر جنوب دچار آسیب شدند باید به سرعت فرآیند مقاوم سازی آنها انجام شود.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی پای اسلام و عمل به فرامین الهی ایستاده و نگاه تمام دنیا به این نظام است؛ بنابراین باید همه ما در تراز انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دقت، کیفیت و سرعت سه مولفه مهم در پیشبرد کارهاست که باید در انجام کارها به آن توجه شود.

وی ادامه داد: باید نظارت بر پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان، به صورت مداوم انجام شود تا در زمان بندی تعریف شده نیز به پایان رسند چرا که افزایش مدت اجرای پروژه ها موجب افزایش هزینه می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر در شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان شاهد همیاری دوچندان مردم با مسوولان در جهت مهار سیل بودیم که این همیاری برای استان یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha