۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85433272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت مخبر در پی جنایت نابخشودنی صهیونیست‌ها در دمشق

تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در واکنش به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش نوشت: سلام و رحمت و رضوان خداوند بر شهدای اسلام از احد و صفین و دشت کربلا تا شهدای مقتدر و سرافراز دمشق و مدافع حرم. حالا دیگر مثل روز روشن است صهیونیست‌های درمانده از مقابله با جبهه مقاومت و در اوج واماندگی دست به جنایتی بزنند که حتی اربابانشان هم برای ارتکابش تامل می کنند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق خلاف عملکرد هر کشور مستقل و آبرومندی است؛ اما از رژیم جعلی صهیونیستی طبعا می‌توان انتظار چنین جنایتی را داشت؛ چرا که نه آبرویی در عرصه بین الملل دارد و نه با کودک کشی‌های ظالمانه خود عیار و اعتباری در میان ملت های جهان برایش باقی مانده است.

مخبر تاکید کرد: ما سوگوار و داغدار از دست دادن سرداران و مستشاران رشیدمان هستیم. بزرگ مردانی چون سردار زاهدی، سردارحاج رحیمی و هم قطارانشان که در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه؛ با موشک های جنگنده متجاوز صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و البته در پس تمام تلخی های این جنایت، مزد مجاهدت های سالیانشان در راه خدا را گرفتند.

وی تصریح کرد: اکنون شاهدیم کشورهای مستقل یک به یک این اقدام بزدلانه را محکوم می‌کنند و متحدان و چشم پوشان برجنایت‌های این رژیم تبهکار سکوت اختیار کرده اند. این جنایت و تعرض به سفارت جمهوری اسلامی پاسخی عبرت آموز در پی خواهد داشت و عوامل جنایتکار آن بنا به تاکید فرمانده معظم کل قوا، پشیمان خواهند شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت بزرگِ انقلابی ایران اسلامی، برای روح متعالی این شهیدان گرانقدر رضوان الهی و علو درجات و برای خانواده و بازماندگان آن عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha