نماینده ولی فقیه در اصفهان شهادت سردار زاهدی را تسلیت گفت

اصفهان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در اصفهان در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی را تسلیت گفت و یادآور شد: برگ زرین دیگری از دفتر شهادت ورق خورد و بزرگمردانی همچون سردار محمدرضا زاهدی و همرزمان شهیدش در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (ع) به عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه در بمباران جنگنده‌های مزدوران رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا در بخشی از پیام روز سه شنبه آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد آمده است: به یقین در تلاقی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسراییل در انتظار خواهد بود.

وی افزود: اینجانب ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده شهید و مردم شریف استان اصفهان، برای روح مطهر این شهیدان گرانقدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت‌ فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.او همچنین در سال های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

سردار محمدرضا زاهدی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین الله رییس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی جانشین سردار زاهدی در شمار این شهدا هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha