۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85433170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

غزه- ایرنا- جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تهدیدی برای جامعه بین الملل و قوانین و عرف های آن دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا از غزه، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق تأکید کرد: اقدام رژیم اشغالگر در حمله به یک ساختمان دارای مصونیت دیپلماتیک در مرکز شهر دمشق و برجای گذاشتن چندین شهید و زخمی بی گناه و وارد آوردن خسارت به ساختمان ها و محلات مجاور، یک اقدام وحشیانه و تهدیدی برای جامعه بین الملل و عرف ها و قوانین آن است.

جبهه دمکراتیک افزود: رژیم صهیونیستی که در حال شادمانی از بستن قرارداد بزرگ دریافت سلاح و مهمات از آمریکا اعم از جنگنده های اف-۳۵، موشک ها و بمب‌های بسیار ویران‌کننده است، تلاش می کند با اقدامات متجاوزانه‌اش اندکی از آبروی از دست رفته‌اش پس از شکست در مقابل رزمندگان مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی و تحقیر ارتش تا بن دندان مسلحش را بازیابد. این در حالی است که این رژیم فقط قادر به کشتار وحشیانه غیرنظامیان در منازلشان است و این امر، بار دیگر خوی وحشی و نازی گری این رژیم نژادپرست را برملا می سازد.

این جنبش مبارز فلسطینی اعلام کرد: ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، مراتب تسلیت و همدردی مان را با مقامات جمهوری اسلامی ایران که همواره حامی ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروعشان بوده‌اند، اعلام می داریم. همچنین صمیمانه با ملت های ایران و سوریه و خانواده های شهدا و قربانیان این حمله جنایتکارانه اعلام همدردی می کنیم و برای مجروحان، آرزوی شفای عاجل داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha