جبهه مقاومت با ترور سرداران متزلزل نمی‌شود/ جنایت صهیونیست‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

تهران- ایرنا- قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت:  روزی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران دیگر به شهادت رسیدند جای خالی آنها توسط دیگر فرزندان و رزمندگان مقاومت پر شد و جبهه مقاومت هیچ وقت خالی از سرداران و سربداران نخواهد شد.

«علیرضا خجسته‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، درباره حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در میدان، خود را در قالب ترور و وحشی‌گری نشان می‌دهد، یعنی رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست در میدان مقاومت دو کار را سرلوحه امور خود قرار می‌دهد؛ نخست وحشی‌گری بی حد و حصر در غزه و کشتن مردم بی‌دفاع و دوم ترور است.

وی افزود: آنها سران مقاومت را هدف گرفته‌اند و هدفمند دنبال ترور هستند تا بتوانند پایه‌های مقاومت را در پشت سنگرهای تصمیم‌گیری متزلزل کنند که البته زهی خیال باطل.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: روزی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران دیگری عروج کردند و به شهادت رسیدند جای خالی آنها توسط دیگر فرزندان و رزمندگان مقاومت پر شد و جبهه مقاومت هیچ وقت خالی و تهی از سرداران و سربداران نخواهد شد.

پاسخ کوبنده به جنایت رژیم صهیونیستی خواهیم داد

خجسته‌پور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به‌دنبال این است که بتواند ریشه‌های تصمیم‌گیری و فضاهای استراتژیک مقاومت را با ترور و فضایی که ایجاد می‌کند تحت تاثیر قرار دهد، اظهار کرد: البته به نظر می‌رسد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در حوزه‌های مختلف مخصوصاً برون مرزی باید در کل جبهه مقاومت، حزب‌الله و ایران، سوریه و عراق هوشیارتر، قوی‌تر و محکم‌تر عمل کنند.

وی اضافه کرد: وقتی پاسخ درخور و شایسته‌ای به دشمن خونخوار داده نشود، او ددمنشی و جنایت خود را بیشتر می‌کند و انشاءالله مقاومت و مسئولینی که در این زمینه تصمیم‌گیر هستند با درایت و تصمیم مناسبی که اتخاذ خواهند کرد پاسخ شایسته‌ای در جواب خون‌های به‌ناحق ریخته شده به رژیم صهیونیستی خواهند داد؛ پاسخی که باید کوبنده و به قول رهبر معظم انقلاب پشیمان کننده باشد.

روز قدس روز حیات اسلام است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره راهپیمایی روز قدس امسال نیز، گفت: امام راحل تعبیر زیبایی درباره روز قدس دارند و شاید بیان کننده همه حرف‌هایی است که درباره روز قدس می‌توان بیان کرد. ایشان روز قدس را روز حیات اسلام می‌دانند و این سخن بسیار دقیق و پرمعنایی است. به این معنا که حیات اسلام و حیات جهان اسلام وابسته به آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها است.

خجسته‌پور افزود: صهیونیسم و به‌وجود آورندگان و دنبال کنندگان آنها یعنی غربی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به‌دنبال شکستن هیمنه جهان اسلام با مصادره کردن و اشغال کردن بخشی از پاره تن جهان اسلام بودند.

اهمیت روز قدس ۱۴۰۳

وی با بیان اینکه قدس قبله‌گاه اول مسلمین است و اهمیت و ارزش قدس بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست، عنوان کرد: آنچه که صهیونیسم از حضور و اشغالگری خود در قدس دنبال آن است تحقیر مسلمانان در طول زمان با این عنوان که قسمتی از خاک و تن شما توسط ما اشغال شده است و تحقیری از این بالاتر نمی‌توان بیان کرد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: هر آزاده و مسلمانی که دل در گرو اسلام داشته باشد درک می‌کند که با هیچ منطقی نمی‌توان زیر بار چنین حقارتی رفت زیرا ما رفتار شرم‌آور صهیونیست‌ها با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را در این سال‌ها و جنایت‌های بی‌شمار آنها را در چند وقت اخیر بعد از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی دیده‌ایم.

خجسته‌پور افزود: از آنجایی که آنها قدرت مقابله با رزمندگان و مقاومت را ندارند به سمت کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم زنان، کودکان و مردمی که حتی به بیمارستان‌ها پناه آورده‌اند و بیمارانی که در بیمارستان‌ها هستند روی آورده‌اند.

وی گفت: جای تاسف است که دنیا به این راحتی سکوت کرده و حتی برخی سردمداران کشورهای اسلامی هم در مقابل چنین فجایعی سکوت می‌کنند و این موضوع بیانگر این است که روز قدس باید روز فریاد بلند ملت مسلمان در اقصی نقاط دنیای اسلام علیه اشغالگری و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش ایرنا، در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha