۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85433024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور در مسابقات جهانی محک خوبی پیش از پارالمپیک پاریس است

اصفهان - ایرنا - ملی‌پوش اصفهانی پارا دو و میدانی گفت: حضور در مسابقات جهانی ژاپن، محک خوبی پیش از پارالمپیک پاریس است.

علیرضا مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات جهانی دو و میدانی در ژاپن (اواخر اردیبهشت امسال) برای کسب سهمیه المپیک است اما با توجه به سهمیه‌ای که پیش‌تر کسب کردم به آن رقابت‌ها به منزله مسابقات آماده‌سازی و تدارکاتی نگاه می‌کنم.

وی ادامه داد: ورزشکارانی از ترکیه، مقدونیه، مکزیک و همچنین رشید مسجدی از ایران رقیبان اصلی در مسابقات جهانی و همچنین پارالمپیک به شمار می‌روند.

این ورزشکار با اشاره به تمرین‌های پیش از اعزام به مسابقه‌ها، تصریح کرد: گرفتگی عضلات که چند وقت اخیر درگیر آن بودم بهبود یافته، اکنون شرایط خوب است و به حدود ۷۰ درصد آمادگی دست یافته‌ام.

مختاری یادآور شد: تلاش می‌کنم تا پیش از آغاز رقابت‌ها به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی برسم و با وضعیت مناسب با حریفان به رقابت بپردازم.

وی با اشاره به هزینه‌ بالای ورزشکاران گفت: باشگاه سپاهان پیش‌تر بصورت ماهیانه مبلغی در قالب «مسوولیت‌های اجتماعی» به حساب من واریز می‌کرد اما این پرداختی قطع شده است و تقاضا دارم این مساعدت مجدد محقق شود تا بخشی از دغدغه مالی‌ام کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنج تا ۲۱ مرداد (۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست) و پارالمپیک هم هفت تا ۱۸ شهریور(۲۸ آگوست تا هشت سپتامبر) امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha