۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85433014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انسداد ۷ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85433014
انسداد ۷ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس

پردیس - ایرنا - مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از انسداد هفت حلقه چاه آب غیرمجاز به عمق ۱۰۶ متر در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، وحید مرادی نسب روز سه شنبه افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک هفته کاری هفت حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۱۰۶ متر و دبی ۳.۵ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، اظهار داشت: با انجام این عملیات از خروج ۶۵ هزار و ۴۷۵ متر مکعب آب در سال از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امور منابع آب تهران و پردیس بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha