۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85432969
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آیت‌الله مظاهری، شهادت سردار زاهدی را تسلیت گفت

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85432969
آیت‌الله مظاهری، شهادت سردار زاهدی را تسلیت گفت

اصفهان- ایرنا - آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام روز سه‌شنبه آیت‌الله مظاهری با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همراهانش بدست رژیم سفّاک صهیونیستی اعلام شده است: با شهادت این سردار سرافراز، اصفهان شهیدپرور؛ یکی دیگر از فرزندان رشید خود را در راه دفاع از حقیقت و فضیلت، به پیشگاه اسلام و قرآن تقدیم کرد.

وی در پیام خود تاکید کرد: بی‌شک خون مطهّر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

آیت‌الله مظاهری، شهادت سردار شهید زاهدی و سایر شهیدان همراه وی را به بازماندگان ایشان بویژه خانواده‌ها و فرزندان آنان تسلیت گفت و از خداوند تعالی علوّ درجات این شهیدان والامقام و صبر و اجر و سعادت همۀ بازماندگان را مسألت کرد و دفع شرّ دشمنان اسلام و مسلمین و بدخواهانِ ملّت بزرگ ایران بویژه رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.
او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت‌ فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.
سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.
او همچنین در سال های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.
رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵ » هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

سردار محمدرضا زاهدی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین الله رییس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی جانشین سردار زاهدی در شمار این شهدا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha