۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85432939
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

پلمب سه واحد صنفی متخلف در کرج

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85432939
پلمب سه واحد صنفی متخلف در کرج

کرج - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پایش نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان کرج خبر داد.

"حمیدرضا کیوانفر" روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: گشت مشترک شعبه ششم تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان سازمان صمت و بهداشت یک واحد صنفی نانوایی را به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز در پخت نان و فروش اجباری ، یک واحد لبنیاتی را برای فروش و عرضه مواد غذایی که فاقد سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا بودند و انبار یک فروشگاه زنجیره ای را به دلیل شمارش کالاهای تاریخ مصرف گذشته پلمب و مقادیر قابل توجهی موادغذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز افزود: طرح تشدید نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها ، ترمینال های مسافربری با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: گشت سیار تعزیرات حکومتی نیز در مناطق متخلف استان البرز فعال شده است، با بازدیدهای صورت گرفته اکنون هیچگونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد.

کیوانفر خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی همچنین علاوه بر رصد کالاهای اساسی ، کالاهای مورد نیاز عموم را نیز رصد کرده و با متخلفان برخورد می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha