۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85432815
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی حمله‌ هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد و گفت: این حمله بار دیگر نشان داد که رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی و قواعد بین‌المللی پایبند نیست.

به گزارش ایرنا، در پیام روز سه شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: حمله‌ هوایی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق منجر به شهادت سرداران رشید مدافع حرم "سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان شد.

این پیام می افزاید: این رژیم جعلی در پی شکست‌های مفتضحانه و ترمیم‌ناپذیر در برابر جبهه مقاومت، ایستادگی مردم مظلوم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین به دنبال فرار از باتلاقِ خودساخته است.

استاندار همدان در این پیام ضمن محکومیت شدید این جنایت مذبوحانه که نابودی رژیم منحوس صهیونسیتی را تسریع می‌کند، با عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر این حمله‌ ناجوانمردانه به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان آن عزیزان و آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان، از خداوند سبحان علو درجات برای شهدای گرانقدر و صبر جزیل برای خانواده معظم آنان را مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، منابع خبری عصر روز گذشته دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بدنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را قویا محکوم کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha