مسوولان اصفهان، حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان و شماری از مسوولان این استان با صدور پیام‌های جداگانه، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارتخانه ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان آمده است: حمله ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، ادامه سلسله جنایت‌های وحشیانه‌ای است که حکایت از عجز و زبونی این غده سرطانی در برابر اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت و ضربه‌های پی‌درپی و بی‌سابقه به ارکان پوشالی این رژیم غاصب دارد.

وی افزود: شهادت سرداران رشید مدافع حرم«سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی»و«سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی»از فرماندهان و مستشاران دلاور و جانبازان سرافراز دفاع مقدس به همراه پنج تَن از افسران شجاع سپاه اسلام در این حمله، در حالی تاثر و تالم عمیق و در عین حال خشم انقلابی مردم ایران اسلامی را برانگیخت که در آستانه یوم‌الله روز جهانی قدس، عزم و اراده رزمندگان و دلدادگان جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برای پایان بخشیدن به حیات این رژیم خون‌آشام و درنده را بیشتر از هر زمانی مستحکم‌تر ساخت.

در پیام محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان نیز آمده است: باردیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، رژیم اشغالگر و گرگ صفت صهیونیستی و آمریکای خونخوار، جنایتی دیگر را رقم زد و با حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق موجب شهادت شماری از رزمندگان رشید اسلام از جمله «سردار شهید محمدرضا زاهدی» از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار، مستشار نظامی باسابقه سپاه پاسداران و همرزم شفیق سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

وی افزود: امروز امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی‌شک، شهادت این سرداران نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی ارزشمند و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است و بطور یقین رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

در پیام علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز آمده است: دلاوری‌های مستمر سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی در جبهه‌های جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه‌های فراسرزمینی برای حفظ ثبات و امنیت خاک مقدس ایران برکسی پوشیده نیست، بی‌شک اقدام بزدلانه و کورکورانه رژیم سفاک صهیونیستی و پشتیبانان غربی آن در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن این سردار برومند و همکاران شجاعش، تنفر انسان‌های مومن و آزاده جهان را از این رژیم جعلی، بیش از پیش برانگیخته و به عمر منحوس آن، زودتر پایان خواهد بخشید.

ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان نیز با صدور بیانیه‌ای، این حمله تروریستی را محکوم و با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار «حاج محمدرضا زاهدی» و همرزمانش در اقدام متجاوزانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در شهر دمشق تاکید کرد: ایران برای انتقام از خون پاک این شهدا و استفاده از حق قانونی خود در مقابله با این شرارت بُزدلانه و جنایت بی‌شرمانه و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، با پاسخی قاطع، کوبنده و پشیمان کننده درسی فراموش نشدنی به رژیم غاصب و جنایتکار صهیونستی خواهد داد.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز با صدور بیانیه جداگانه حمله رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق را محکوم و اعلام کردند: در شام غریبان امیرالمومنین علی(ع) خبر حمله رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل به مقر سفارت ایران در دمشق، اندوهی مضاعف را بر ما تحمیل کرد.

پیام «خادمیاران شهدای کشور» در اصفهان نیز حاکیست: باردیگر استکبار به سرکردگی گرگ پیر و فرتوت اسراییل خبیث به دنیا نشان داد که پیروزی جبهه مقاومت بسیار نزدیک است.اسراییل شکست خورده در همه جبهه‌ها به جنون رسیده و تحمل این همه شکست را ندارد؛ از این رو دست به نقض همه قوانین بین‌المللی، اخلاقی و انسانی زده است. از فرزندان غیور و سلحشور سپاه قدس درخواست می کنیم تا پاسخی قاطع و دندان شکن به مسببان این جنایت بدهند.ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی بداند همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی بسیار نزدیک است و بزودی نابودی اسراییل از صحنه جهان را در قدس شریف جشن خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، دوشنبه شب هفته جاری، رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های«اف‌۳۵» هدف ۶ موشک قرار داد که این اقدام منجر به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان شد.
سردار محمدرضا زاهدی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین‌الله رییس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی جانشین سردار زاهدی در شمار شهدا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha