پیام وزیر ورزش در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی روز سه‌شنبه در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم و شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و تعدادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر ورزش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که طی ماه‌های اخیر هم به اوج رسیده، همچنان ادامه دارد و خوی وحشی‌گری و ددمنشانه‌ آنها پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی رژیم صهونیستی در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.

این رژیم منحوس، تلاش مذبوح و ناجوانمردانه‌ای برای گسترش درگیری در منطقه دارد و به سبب درماندگی و خوی بزدلانه، این اقدام نابخردانه را انجام داده و هیچ شکی نیست که همچنان منجر به شکست خواهد بود و عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه دارد.

با محکومیت حرکت مذبوحانه‌ اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می‌گویم.

گفتنی است عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داده که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha