۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبر: 85432579
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ تخلف اصناف استان بوشهر به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

بوشهر ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۲۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی استان به ارزش سه هزار و ۸۳۹ میلیون ریال به دلیل گران فروشی، درج‌نکردن قیمت، تداخل صنفی، ارائه‌ندادن فاکتور و اجرانکردن موارد بهداشتی جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکهزار و ۳۶۱ گشت مشترک بازرسی از سوی اداره کل صمت استان با همکاری دستگاه‌های مربوطه نظیر تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، اتاق اصناف، بسیج اصناف، اداره اماکن نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در ۲ شیفت صبح و عصر در سراسر استان از بازرسی بر نحوه عرضه کالا و خدمات طی دهه اول فروردین ماه سال جاری انجام شد.

وی افزود: در اجرای طرح نظارتی بازار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طی بازدیدهای انجام گرفته از نحوه چگونگی عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی، برای متخلفین پرونده هایی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صمت استان بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی گزارش خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه برخط پاسخگویی گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha