اکران شهدای قدس در پایتخت

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبر: 85432564
اکران شهدای قدس در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - همزمان با به شهادت رسیدن سرداران شهید مدافع حرم محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی به همراه پنج نفر از همرزمان ایشان در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، طرح‌های فرهنگی «شهدای قدس» در فضای شهری پایتخت اکران شد.

به گزارش ایرنا از سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان طرح‌های فرهنگی «شهدای قدس» که به تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان والامقام پرداخته است را از امروز در فضای شهری پایتخت اکران کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نایل آمدند.

واکنش شهرداری تهران به جنایت صهیونیست‌ها؛ بیلبوردهای «ما انتقام می‌گیریم» اکران شد

همزمان با حمله وحشیانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، سازمان زیباسازی در قالب پویش «لشکر قدس» شعار «ما انتقام می‌گیریم» را به دو زبان عبری و انگلیسی در پایتخت اکران کرد.

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با حمله وحشیانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، سازمان زیباسازی در قالب پویش «لشکر قدس» شعار «ما انتقام می‌گیریم» را به دو زبان عبری و انگلیسی با تصویر پنج نفر از سران نظامی ارتش اسرائیل روبروی ۱۰ سفارت خارجی در پایتخت اکران کرد.

بر اساس این گزارش؛ این اکران روبروی سفارت‌های سوئیس، عربستان، امارات، فرانسه، ترکیه، انگلیس، آلمان، آذربایجان، هند و روسیه اکران شده‌ و گرفتن انتقام از رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران آن را حتمی دانسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha