حمله به کنسولگری ایران، نشانه بارز سرشکستگی رژیم آدمکش صهیونیستی است

گنبدکاووس - ایرنا - منتخب مردم رامیان و آزادشهر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله عصر دوشنبه ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، تصریح کرد: این جنایت مذبوحانه، سرشکستگی این رژیم جعلی و گرگ صفت را مقابل اراده پولادین مردم غزه و فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی نشان داد.

جمشید قائم مقام روز جهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، شکست‌های رژیم صهیونیستی در جریان طوفان القصی و پس از آن، ترمیم ناپذیر است و این قبیل جنایات مذبوحانه نمی‌تواند خللی در وحدت و انسجام مردم ایران ایجاد کند.

وی بابیان اینکه دشمنان کوردل نظام اسلامی تلاش زیادی می‌کنند تا ملت ایران را از آرمان‌های انقلاب، شهدا و ولایت و رهبری دور کنند، اضافه کرد: مردم هوشیار و ولایتمدار ما باحضور حماسی خود در صحنه که شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نمونه‌ای از آن بود، به دشمنان نشان دادند که همیشه پای انقلاب خود و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

قائم مقام به در پیش بودن روز قدس هم اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران اسلامی از همه اقوام و مذاهب، حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه دینی و ولایی خود می‌دانند و همواره حضوری پرشور در آن داشته و خواهند داشت.

منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنایات ماه‌های اخیر رژیم آدمکش صهیونیستی در غزه و حمله روز گذشته به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، قلب امت اسلامی را به‌درد آورده است.

وی افزود: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علاوه بر بازتاب جهانی آن، نمایش وحدت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیز است.

قائم مقام تاکید کرد: مردم ایران و نیز استان گلستان از اقوام و مذاهب اسلامی باید با وحدت و همدلی و حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان نظام اسلامی بزنند.

به گزارش ایرنا، عصر دوشنبه - ۱۳ فروردین - هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به شهادت رسیدند.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت از اقوام و مذاهب اسلامی دارد که حدود ۲۰۰ هزار نفر آن در ۲ شهرستان رامیان و آزادشهر سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha