تحقق شعار سال در گرو مشارکت همگانی است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال در گرو مشارکت همگانی است؛ بنابراین همه باید در هر جایگاه، لباس و عضویتی در عملیاتی کردن شعار سال نقش ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از سربازان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: سرسبد نعمات الهی که باید به واسطه آن شاکر خداوند باشیم سلامت و امنیت است، در زمینه امنیت همه شما نقش دارید و باید خداوند را به واسطه قرار گرفتن در این مسیر شاکر باشیم.

وی تاکید کرد: امنیت یک مقوله پیچیده است و هر تلاش و اقدام شما و همه متولیان امنیت که انجام می‌دهند، می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد؛ امیدواریم بتوانیم در سال جدید وظیفه و ماموریت خود را ویژه‌تر پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال جدید در کنار رسالتی که بر عهده ما گذاشته شده مبنی بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در زمینه شعار سال نیز یک ماموریت جدید داریم؛ باید در هر جایگاه، لباس و عضویت در عملیاتی کردن شعار سال نقشی ایفا کنیم.

وی افزود: امسال تاکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت مردمی است همه باید تلاش کرده تا در این زمینه فعال تر عمل و از فرصت استثنایی خدمت سربازی در زمینه بالابردن توانایی، تخصص و همچنین تقویت مباحث اعتقادی خود استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha