۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85432481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی با توقیف سه فروند شناور ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های حوزه سرزمینی این استان کشف کردند.

به گزارش ایرنا " سرهنگ عبدالله خسروی" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع سه فروند شناور در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازدید از شناورها، مقداری کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل یکهزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک، ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۲ هزار عدد لوازم تحریر و ۲۰۰ کیسه گردو معادل چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یادآور شد: در این راستا افزون بر توقیف شناورها و کالاهای کشف شده ۲ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

خسروی تصریح کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha