فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب: رژیم جعلی صهیونسیت به زودی پاسخ بی‌سابقه‌ای دریافت می‌کند

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب گفت: رژیم صهیونسیتی و هم‌پیمانانش بابت حمله به کنسولگری ایران در دمشق به زودی پاسخ کوبنده‌ و بی سابقه ای را دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا بامداد سه شنبه در حاشیه تجمع مردم اهواز در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ، اظهار کرد: جنایت‌های این رژیم کودک‌کش سالهاست که برای جهانیان نمایان شده است؛ همانگونه که در حمله به غزه و کشتار مردم بی دفاع و کودکان مظلوم چهره پلید و جنایتکارانه خود را آشکارتر از قبل ساخت.

وی افزود:بی شک حمله به کنسولگری ایران در دمشق جنایت بزرگی است که به زودی با پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی همراه است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: مردم شریف و ولایتمدار اهواز امشب برای محکوم کردن این جنایت رژیم جعلی صهیونیستی تجمع کردند و این نشان می دهد که مطالبه اصلی این ملت شهید پرور برخورد قاطع با مسببان این جنایت است.

وی تصریح کرد: مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی همواره در سالهای گذشته با اقتدار مقابل دشمنان این نظام اسلامی ایستادگی کردند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

جمعی از مردم ولایتمدار اهواز بامداد سه شنبه درپی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دفتر کنسولگری ایران در دمشق، با تجمع مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز ، این جنایت را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع جمهوری اسلامی با این رژیم جمعی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha