۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85432361
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

درخواست حکیم از جامعه جهانی برای توقف نقض حاکمیت کشورها از سوی رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، از جامعه جهانی خواست تا برای توقف نقض حاکمیت کشورها از سوی این رژیم اقدامی فوری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را که به شهادت شماری از کارکنان و مستشاران ایرانی انجامید به شدت محکوم و تقبیح کرد.

وی از جامعه جهانی خواست که برای توقف نقض مکرر حاکمیت کشورهای دیگر از سوی رژیم صهیونیستی به اقدامی فوری دست زنند.

رئیس جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که این حمله نقض صریح همه عرف‌ها و معاهدات بین‌المللی است که به موجب آنها سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک حریم امن هستند و هیچ طرفی حق ندارد آنها را درگیر منازعات کند.

حکیم در پایان از خداوند برای شهیدان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب کرد.

رسانه های دولتی سوریه عصر دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha