۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85432248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان یک کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع چهار فقره حادثه رانندگی و غرق شدگی در اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدومیت و فوت ۲۱ نفر شد.

عباس عابدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد حوادث ۱۳ فروردین ماه و آخرین روز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: ساعت۰۲:۳۷ شب گذشته در اتوبان نطنز-کاشان-کیلومتر هفت بعد از گردنه نیه یک تصادف زنجیره‌ای رخ داد که در پی آن چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شد.

وی افزود: مصدومین ۱۲نفر (۶نفر مرد۲۲تا۶۵سال و پنج نفر زن۲۳تا ۴۰ سال و یک نفر دختربچه چهار ساله گزارش شد.

این حادثه فوتی نداشت اما مصدومان به بیمارستان‌های خاتم الانبیاء نطنز و گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد:در یک حادثه دیگر صبح امروز (۱۳ فروردین) ساعت ۰۷:۲۱ در جاده دلیجان-میمه بعد از قرقچی گزارش شد که در پی این حادثه ویژه یک خودرو ال۹۰ واژگون شده بود.

وی ادامه داد:یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد که در پی این حادثه واژگونی ۶ نفر (۴زن و دو پسر کودک) مصدوم و به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی گفت: ساعت ۱۱:۳۰ امروز نیز گزارش حادثه ویژه غرق شدگی(آب رودخانه) در محل باغ بهادران کرچگان به اورژانس گزارش شد که یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

به گفته وی، مصدوم این حادثه یک دختر هشت ساله بوده که نجات یافته و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان بیان داشت: همچنین در یک گزارشی دیگر از حادثه غرق شدگی(کانال آب) ساعت ۱۷:۵۷ در فولادشهر روبروی سیتی‌سنتر رخ داد که یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد که در پی این حادثه یک مرد۶۴ ساله بر اثر غرق‌شدگی جان باخت.

به گزارش ایرنا؛ از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحد های امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده اند.

همچنین این امداد رسانی تا پایان موج دوم و سوم سفرهای نوروزی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha