رییس جامعه مدرسین و استاندار قم درگذشت خواهر آیت‌الله اراکی را تسلیت گفتند

قم- ایرنا- آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین و سید محمد آقامیری استاندار قم در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همشیره آیت‌الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین خطاب به آیت‌الله اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه آمده است: در گذشت بانوی مومنه، همشیره مکرمه و همسر مرحوم آیت‌الله خاتم یزدی را به جنابعالی و خاندان معزی تسلیت عرض می‌کنم و از رب جل و علا برای آن فقیده سعیده طلب رحمت و مغفرت و برای شما و همه بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

در پیام تسلیت سید محمد آقامیری استاندار قم نیز آمده است: با کمال تاسف و تالم، درگذشت حاجیه خانم محمدی عراقی همشیره مکرمه مرحوم آیت‌الله خاتم یزدی را خدمت جنابعالی و خاندان مکرم آن مرحومه تسلیت عرض می‌نمایم.

در این پیام افزوده شده است: در این ایام پرفیض از درگاه خداوند منان برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل توام با سعادت و سلامتی مسالت دارم.

گفتنی است آیت الله محسن محمدی عراقی معروف به محسن اراکی ، از علما و اعضای جامعه مدرسین قم است که از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۵ نماینده استان خوزستان و سپس از سال ۱۳۹۵ تاکنون نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و از سال ۱۴۰۱، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و همشیره ایشان (خانم محمدی عراقی)، همسر مرحوم سیدعباس خاتم یزدی از شاگردان امام خمینی (س) و یکی از 4 وصی امام بود که در سال 1381 فوت نمود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha