ترافیک در برخی محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری نیمه سنگین است

شهرکرد - ایرنا - رییس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی گفت: ترافیک در برخی محورهای ارتباطی این استان از جمله سامان، شهرکرد - شلمزار و بروجن - لردگان نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد ترافیک در سایر محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری عادی و روان است.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود طی ساعت‌های پیش رو ترافیک در محورهای برون شهری پرحجم شود.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف کنترل ترافیک جاده‌ای و پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای، تمام توان و امکانات پلیس در استان به حالت آماده‌باش درآمد.

وی ادامه داد: رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی بدون هرگونه عجله و شتاب زدگی اقدام کنند.

رییس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری بدون اشاره به حوادث فوتی از اول طرح نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد تصادف‌های جرحی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha