هلال احمر بوشهر به ۱۷۴۰ نفر مصدومین نوروزی امدادرسانی کرد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر در طرح نوروزی که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده تا روز ۱۲ فروردین ماه امسال در قالب ۳۹ عملیات به ۱۰۱ حادثه نوروزی در نقاط مختلف این استان ورود و به یک‌هزار و ۷۴۰ نفر خدمات‌رسانی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا؛ احسان ایزدپناه روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با فعالیت ۹۶ تیم امدادی همه خدمات نوروزی در بخش‌های امداد و نجات و حوزه امور جوانان به‌ صورت ملی و یکپارچه انجام شده است.

وی افزود: تیم‌های هلال احمر استان بوشهر فعالیت خود را از ۲۵ اسفند آغاز و تاکنون خدمات لازم به مسافران و اقشار مختلف مردم ارائه کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: ۲۰ پایگاه ثابت و ۱۰ مرکز خدمت‌رسانی سیار امداد و نجات در استان بوشهر در این مدت فعال هستند.

ایزدپناه ادامه داد: از ۱۰۱ حادثه نوروزی، ۵۸ حادثه امداد و نجات جاده‌ای، ۲۶ عملیات امدادرسانی دریایی و ساحلی برای نجات افراد حادثه‌دیده در سواحل خلیج‌ فارس و هفت حادثه عملیات امداد و نجات کوهستان بوده است.

وی یادآور شد: در بارندگی‌های اخیر هشت مورد عملیات اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پست‌های خدمات بشر دوستی این مجموعه از ابتدای طرح به ۱۶۲ هزار مسافر خدمات مختلف ارائه کرده است.

ایزدپناه ادامه داد: در پویش ملی بهبود رفتارهای ترافیکی به ۸۶ هزار نفر، دوستداران کودک ۵۸ هزارنفر و پایش فشار خون به ۳۳ هزار نفر خدمات ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha