۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85431979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز ۱۳ فروردین شئونات اسلامی رعایت شود

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سال روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) در ۱۳ فروردین ماه روز بزرگی است که دارای حرمت و نیازمند رعایت شئونات اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: از مسئولان، مردم عزیز و مسافرین محترمی که به استان بوشهر سفر کرده اند تقاضا دارم شئونات اسلامی را در این روز رعایت شود.

وی افزود: حضرت علی (ع) میزان، معیار، نور و شاخص برای شناخت اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: افتخار شیعه این است که پیرو حضرت علی ابن ابیطالب (ع) است و همان که خداوند می فرماید؛ تنها ولی شما خدا، رسول خدا (ع) و آن کسانی است که در ایمان سابقه دارند و آنانی که از ابتدا اهل نماز بوده اند، هستند و خواهند بود و زکات و صدقه می دهند و در حالی که در حال رکوع هستند و مصداقش حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهم السلام) است.

صفایی بوشهری ادامه داد: بسیاری از انسان‌ها هستند که در زندگی گناه کردند و خداوند می فرماید" ممنوع است که کسی از رحمت و بخشش خدا ناامید شود" و هر انسانی به هر مقداری که گناه کرده است، خداوند می فرماید" من می بخشم و هیچکس نباید مایوس از رحمت خدا باشد".

وی تاکید کرد: انسان هیچگاه نباید ناامید از رحمت خدا باشد، خداوند رحمان درِ خانه اش باز است و این انسان باید دست بردارد از دوری از خدا و آبی که تیره کرده است را تیره تر نکند و خداوند بشارت می دهد به تمامی گنهکاران، هر کس که هر مقدار گناه کرده باشد و توبه کند، خداوند همه را می بخشد و در عمل با اعمال خیری که انسان انجام می‌دهد، سیاهی نامه ها پاک می شود و همه خیرات برایش نوشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: با خود عهد کنیم که دیگر گناه نمی‌کنیم و در دین خدا و صراط مستقیم الهی زندگی می کنیم، همین کفایت می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha