۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85431736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای تمهیدات ترافیکی مراسم یادبود شهید مدافع حرم "بهروز واحدی "درکرج 

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در مراسم یادبود شهید مدافع حرم "بهروز واحدی "در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حمدلله رحمتی پور" یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تمهیدات فردا دوشنبه به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده امام زاده حسن(ع) اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راهور استان البرز از ظهر فردا دوشنبه ۱۳ فروردین ماه جاری به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

رحمتی پور گفت: براین اساس بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی، از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) در این مدت تحت پوشش طرح ترافیکی است.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری لازم با پلیس ، وسایل نقلیه خود را در محل‌های اعمال محدودیت و اطراف محل برگزاری مراسم متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره های ترافیکی خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

این شهیدوالامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha