افشای جنایات صهیونیست‌ها روز قدس متفاوتی را رقم خواهد زد

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: افشای جنایات صهیونیست‌ها در ماه‌های گذشته باعث شده تا ما روز قدس متفاوتی را امسال در سرتاسر جهان در پیش داشته باشیم.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس، گفت: افشای جنایات صهیونیست‌ها و برملا شدن چهره واقعی آنها در ماه‌های گذشته باعث می‌شود تا در روز قدس امسال با حضور گسترده‌تر مردم، راهپیمایی پرشورتری را علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی در مهر ماه سال گذشته و همچنین جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین طی این چند ماه عاملی شد تا جهانیان بیش از پیش به ماهیت غیر انسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی پی ببرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این جنایات و افشای چهره واقعی رژیم صهیونیستی همچنین انزجار ملل مختلف جهان علیه این رژیم نامشروع را در ماه‌های گذشته به دنبال داشت به گونه‌ای که تعدادی از کشورها در منطقه آمریکای لاتین در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها روابط خود را قطع کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی علیه رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف بودیم اما برملا شدن چهره واقعی این رژیم در ماه‌های گذشته باعث شده تا امسال نسبت به سال‌های گذشته روز قدس متفاوت برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد، در آینده‌ای نزدیک و با فروپاشی رژیم نامشروع صهیونیستی، ملت مظلوم فلسطین به سرزمین اصلی بازگردند و در کنار یکدیگر به زندگی خود ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha