۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85431467
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار تهران بر ارائه خدمات گردشگری در همه ایام سال

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران بر تداوم فعالیت و اجرای خدمات گردشگری در تمام ایام سال تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات گردشگری در تمام ایام سال پویایی پایتخت و حال خوب گردشگران را رقم می‌زند.

به گزارش ایرنا از ستاد گردشگری شهرداری تهران، احمد قیومی روز یکشنبه در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران شد، افزود: ۱۲ کارگروه ویژه در ستاد سفر فرمانداری تهران تشکیل شد که هر یک سرویس ویژه‌ای را در نوروز ۱۴۰۳ به مسافران و مهمانان ارائه دادند.

وی اظهار کرد: طبق آمار برگرفته، شهر تهران با ورودی و خروجی هر یک ۴۰۰ هزار نفر مسافر زمینی و با بیشترین پرواز های داخلی، رکورد بالاترین جابجایی مسافران‌ هوایی در فرودگاه مهرآباد را داشته است که باتوجه به نظارت دقیقی که لحاظ شد، کمترین اشکال و ایراد را در اجرای خدمات نوروز داشتیم.

فرماندار تهران در ادامه یادآور شد: طبق بازدیدی که از ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام شد، خدمات ارائه شده از سوی این ستاد در نوروز۱۴۰۳ به گردشگران بسیار متفاوت و متمایز تر از سال‌های گذشته بود.

وی گفت: سامانه ۱۳۷ فعال در این ستاد با پاسخگویی به بیش از پنج هزار تماس، رضایت مسافران و گردشگران را در نوروز امسال به ارمغان آورده که اقدامی شایسته محسوب می‌شود.

قیومی تاکید کرد: استقبال بی‌نظیر گردشگران از تور جذاب ری گردی به عنوان یک تور گردشگری مذهبی که بالاترین مخاطبان را تا امروز در این ایام داشته است، حاکی از رضایت گردشگران و عملکرد عالی و بدون نقص ستاد گردشگری شهرداری تهران است.

فرماندار تهران ضمن ابراز خرسندی از حال خوب پایتخت در ایام نوروز و رضایت مسافران و شهروندان، بر ادامه این روند مثبت و اجرایی در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم اجرای خدمات گردشگری به ایام نوروز و تعطیلات خاص محدود نشود و ما در تمام ایام سال شاهد حال خوب شهروندان و پویایی پایتخت با ارائه خدمات متنوع گردشگری به شهروندان و گردشگران باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha