۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85431464
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف جرایم سرقت در استان بوشهر ۱۰۸ درصد افزایش یافت

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85431464
کشف جرایم سرقت در استان بوشهر ۱۰۸ درصد افزایش یافت

بوشهر-ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلیات نوروزی تا بازه زمانی منتهی به ۱۰ فروردین کشفیات جرایم سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروز مقابله هدفمند با جرایم سرقت است که در این زمینه با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق شاغل در پلیس آگاهی و بخش‌های تجسس در ایام تعطیلات نوروز شمارس سارق در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با قدردانی از همکاری آحاد مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس مبارزه با سرقت در استان بوشهر، بیان کرد: تاکنون معدل ۶۸ درصدی در نسبت کشف به وقوع مجموع جرایم سرقت به دست آمده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با بررسی انجام شده وقوع سرقت منزل، مغازه، خودرو، موتورسیکلت، موبایل، قطعات و لوازم داخل خودرو و سرقت احشام دارای فراوانی در وقوع بوده است.

سهرابی ادامه داد: در موارد یاد شده همکاری بیشتر شهروندان و مسافرین در خودمراقبتی و دقت در نگهداری از اموال خود باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تا پایان تعطیلات نوروز مأموریت شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه و استرداد آن به افراد مال‌باخته با مشارکت مراجع قضایی استان بوشهر با جدیت تمام دنبال می‌شود.

سهرابی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار وقایع و رخداد را از طریق سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی و گزارش و اطلاعات خود را در ارتباط با رفتار و عملکرد مأمورین پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha