۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85431381
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اعلام رضایت مسافران نوروزی از خدمات گردشگری استان اردبیل

اردبیل- ایرنا- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مسافران نوروزی استان اردبیل در جریان بازدیدها و نظرسنجی‌ها رضایت‌مندی خود را از خدمات گردشگری این استان اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، یحیی نقی‌زاده محجوب روز یکشنبه در بازدید از چند مرکز اقامتی اردبیل اظهار کرد: اردبیل یکی از مهم‌ترین مقصدهای سفر در کشور است که با برخورداری از تاسیسات گردشگری، مرکزهای اقامتی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد همیشه تعداد زیادی از گردشگران را در این منطقه میزبانی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا نوروز امسال نیز با تلاش مجموعه میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی با توجه به آمادگی خوبی که وجود داشت، اماکن گردشگری اردبیل از مسافران استقبال خوبی کردند و نمود آن سطح بالای رضایت‌مندی گردشگران از سفر به این استان است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نظارت مستمر بر کیفیت، کمیت و قیمت خدمات قابل ارایه به مسافران نوروزی بیان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌ها، پیشنهادها و شکایت‌های خود را با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیدر میان بگذارند تا شرایط مناسبی برای گردشگران مهیا شود.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جمله جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.

استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران واقع شده است و یکی از مقصدهای مهم گردشگران داخلی و خارجی کشور محسوب به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha