قاچاقچی بادام هندی در ملکان و گرانفروش روغن موتور در سراب جریمه شدند

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی بادام هندی در ملکان و گرانفروش روغن موتور در سراب به پرداخت ۹ میلیارد و پنج میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

«صمد حضرتی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پرونده این میزان کالای قاچاق از سوی نیروی انتظامی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: ماموران نیروی انتظامی این کالای قاچاق را از یک دستگاه خودروی نیسان وانت در مسیر ملکان به بناب کشف کردند.

وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی ملکان به پرونده قاچاق ۹۸۰ کیلوگرمی بادام هندی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال رسیدگی کرد و به علت ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام مباشرت و حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را با احتساب بهای خودروی حامل به پرداخت چهار میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

جریمه چهار میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریالی گرانفروش روغن موتور در سراب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به رسیدگی به پرونده گرانفروشی روغن موتور در سراب گفت: این پرونده از سوی بازرسان اداره صمت به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

حضرتی، ادامه داد: به پرونده گرانفروشی واحد فروش روغن موتور به ارزش ۴۱۴ میلیون و ۳۲۱ هزار ریال در تعزیرات حکومتی سراب رسیدگی شد و شعبه با بررسی آن، به علت دفاعیات غیرموجه و ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام گرانفروشی را محرز و متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جریمه معادل ۱۰ برابر ارزش گرانفروشی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha