۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85430796
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۰۵ قبضه اسلحه در لرستان کشف و ضبط شد

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85430796
۱۰۵ قبضه اسلحه در لرستان کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰۵ قبضه اسلحه طی۲۴ ساعته گذشته در سطح استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با هنجارشکنان، ۷۹ قبضه سلاح شکاری، ۲۶ قبضه جنگی، ۴۰۱ عدد فشنگ و مقدار ۶۵ کیلو گرم انواع مخدر به همراه یک هزار و ۳۷۳ عدد قرص روانگردان کشف شد.

وی افزود: همچنین ماموران انتظامی استان موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق،۲ مالخر و کشف چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به توقیف هفت دستگاه خودروی سنگین و سبک حامل ۱۶ هزار و ۴۸۳ قلم انواع کالای قاچاق گفت: ارزش کالاهای کشف شده بیش از ۷۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۲۶۰ نفر در این طرح خاطر نشان کرد: ۱۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، مقادیری لوازم خانگی و مواد خوراکی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است از شهروندان خواست، با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha