۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85430744
T T
۳۱ نفر

برچسب‌ها

مالباختگان مجتمع گلباران دزفول همچنان در انتظار بازگشت سرمایه

دزفول - ایرنا - مالباختگان مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول روز شنبه با حضور مقابل این مجتمع در بلوار ساحلی بار دیگر خواستار پیگیری مسوولان برای تسریع در بازگشت سرمایه خود شدند.

به گزارش ایرنا جمعی از مالباختگان گلباران برای دومین بار در سال جاری مقابل این مجتمع تجاری تفریحی که از دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل شده، حضور یافتند و خواستار تسریع در بازگشت سرمایه خود شدند.

اگرچه مدیر گلباران در فایلی صوتی خطاب به سرمایه گذاران اعلام کرده بود قطعه زمینی برای پرداخت مطالبات سرمایه گذاران در تهران به فروش رسانده است ولی مالباختگان حاضر مقابل این مجتمع عنوان می کردند که هیچ پولی هنوز به حساب ما نیامده است و با روند تورم ارزش سرمایه ما روز به روز کاهش می‌یابد.

آنها در بنری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب دزفول خواستار حمایت وی از مالباختگان در شرایط دشوار اقتصادی شدند و بر لزوم ضبط اموال مالکان گلباران تاکید داشتند.

تجمع مالباختگان گلباران برخلاف دفعه قبل که منجر به بستن خیابان ساحلی، ایجاد ترافیک شدید و اعتراض شهروندان و گردشگران شده بود، به طور مسالمت آمیز برگزار شد و تردد در خیابان ساحلی برقرار بود.

یک منبع موثق و آگاه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: واریز سود یا اصل سرمایه به سرمایه گذاران گلباران در حال انجام است.

وی افزود: در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای ۱۲۷ نفر، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برای ۱۳۷ نفر، ۹ فروردین امسال برای ۵۷ نفر و امروز برای ۸۸ نفر مبالغی در قالب اصل سرمایه یا سود به حساب سرمایه گذاران واریز شده است.

این منبع آگاه با بیان اینکه معوقه پرسنل نیز در حال پرداخت است، اظهارکرد: این پرداختی ها از محل فروش بخشی از سهام زمین تهران به شریک گلباران انجام شده است.

وی با بیان اینکه پرداختی به سرمایه گذاران گلباران راستی آزمایی شده و صحت دارد، افزود: با توجه به رفع مشکلات ال سی، مجموعه گلباران به محض وصول اقدام به پرداخت بدهی خود به سرمایه گذاران می‌کند.

به گزارش ایرنا، انتشار شایعه ورشکستگی شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

ناتوانی این شرکت در تحقق وعده‌های داده شده به سهامداران برای بازپرداخت اصل سرمایه آنها طی یک سال اخیر بر نگرانی سهامداران این شرکت افزود.

مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول چهار بهمن ۱۴۰۲ با اشاره به رسیدگی ویژه به موضوع گلباران عنوان کرده بود که پس از اعتراض سهامداران این شرکت برای باز پس گرفتن وجوه سرمایه خود، موضوع در دستور رسیدگی مسوولان شهرستان قرار گرفت.

وی همچنین گفته بود: با توجه به شایعاتی مبنی بر ورشکستگی این شرکت و سرآمدن وعده سرمایه‌گذاری، برخی از سهامداران اقدام به طلب اصل سرمایه خود داشتند که از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تا چهار بهمن ۱۴۰۲ اصل طلب ۲ هزار و ۶۶۰ نفر از این سرمایه گذاران پرداخت شده است.

مجتمع تجاری تفریحی گلباران در شهریور ماه ۱۳۹۸ در هشت طبقه و بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha