۱۲ فروردین روز جاری شدن عدل الهی است

تبریز- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شکل گیری نظام اسلامی مقدمه ظهور حجت خداست، گفت: ۱۲ فروردین ماه روز جاری شدن عدل الهی در عالم هستی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز شنبه در جمع خبرنگاران ، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار پربار و فراوان دانست و افزود: یکی از مهمترین و نخستین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران برگزاری رفراندم سراسری تعیین نظام حکومتی بود که تنها ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب با تدبیر امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی تعیین نظام جمهوری اسلامی با رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم را نمونه ای بارز از مردم سالاری دینی در ایران اسلامی دانست.

اسکندری نظام مردم سالاری دینی را یکی از افتخارات بزرگ مردم ایران در ۴۵ سال گذشته خواند و اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از یوم الله ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ تاکنون در تمام حوادث و اتفاقات بزرگ و کوچک پشتیبان این نظام بوده اند و همواره و در انتخابات های گوناگون و راهپیمایی های مقاطع مختلف حمایت قاطع خود را از نظام مردم سالاری دینی نشان داده اند.

وی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: همان طوری که مقام ولایت بارها فرموده اند، علاج مشکلات کشور در داخل کشور است، نه در خارج و بر همین مبنا این بار نیز به مسأله مهم و اساسی تولید با مشارکت مردم اشاره کرده اند.

اسکندری یادآور شد: بر همگان به ویژه مسئولین دلسوز جمهوری اسلامی واجب است تا زمینه های رشد و توسعه تولید با دخیل کردن مردم در سراسر کشور را مهیا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha