تحقق شعار سال نیازمند باز شدن مسیر تولید برای همه متخصصان است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) نیازمند باز شدن مسیر تولید برای همه متخصصان و حمایت از آن ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین، افزود: اگر با مشارکت مردم سنگر فروش داخلی و صادرات، تکثیر و تثبیت شود، تولیدات رو به رشد و بی نیاز از وام می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن گفت: حضور در میدان جنگ رسانه ای نیازمند شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک های آن است چون در این عرصه بدون شناسایی دشمن و نقاط قوت و ضعف و امکانات و شگردهای دشمن نمی توان موفق بود.
وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، باید فعالیت نظام رسانه ای انقلاب در راستای تصویر سازی مثبت و انسانی گفتمان انقلاب و مقاومت باشد چون رفع مشکلات داخلی، چشم دوختن بر آرمان اصلی مقاومت (آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل) است.
امام جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره به ایام شب های قدر و با تسلیت ایام حزن و عزای شهادت حضرت علی (ع) گفت: پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) بر احیای شب قدر و سپری کردن آن با دعا و نمازو قرآن سفارش کرده اند از این رو همه باید از فیوضات این شب ها بهره گیریم.
حجت الاسلام صالحی در ادامه با نگاه اسلام به شادی و نشاط، اضافه کرد: در روزهای اخیر جریاناتی که از خارج کشور هدایت می شوند به دنبال ایجاد فضاهای نامناسب و بر عکس جلوه دادن نمای کرد و زن با غیرت، شجاع و مومنه و در واقع اهداف سیاسی هستند و می خواهند از این فضای شاد به نفع خودشان بهره برداری کنند و مردم بدانند این ها کسانی هستند که در آشوب و اغتشاشات گدشته دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است و هیچ خیرخواهی برای ما ندارند.
وی ادامه داد: ما نسبت به عده ای معدود که به دنبال هتک حرمت به حریم زن مسلمان و قرآن کریم و ماه رمضان هستند از دستگاه قضا و نیروهای انتظامی برخورد قاطع و درخور خواستاریم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha