خطیب جمعه اصفهان: نسل‌کشی در غزه، مدعیان حقوق بشر را رسوا کرده است

اصفهان-ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: نسل‌کشی و به شهادت رساندن هزاران کودک و زن در غزه، مدعیان حقوق بشر را رسوا و چهره واقعی آنها را آشکار کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان افزود: تاریخ تاکنون شبیه چنین جنایتی را که در غزه اتفاق می‌افتد، به خود ندیده است و امیدواریم بزودی رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود.

وی همچنین گفت: در دین اسلام، مشارکت مردم در امور مختلف عامل موفقیت و توسعه برشمرده شده است که تردیدی در آن نیست.

حجت‌الاسلام میردامادی افزود: امام خمینی(ره) نیز بر مبنای پشتیبانی ملت در روز دوازدهم فروردین، دولت و حکومت اسلامی تشکیل داد که اکنون با قدرت در برابر کفر و استکبار جهانی ایستاده است.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن موجب انحراف فکری در برخی افراد شده است، افزود: این مساله در دوران حکومت امام علی(ع) در قالب قرآن به نیزه سر کردن و فریب عده ای از پیروان او نیز اتفاق افتاد بنابراین در مقابل کج فهمی‌ها باید آگاه و مراقب بود.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به شعار سال اظهار داشت: برخی افراد که در کشور رشد کردند، سرمایه‌های خود را به مقصدهای خارجی انتقال می‌دهند در صورتی سرمایه‌گذاری داخلی رونق تولید، اشتغالزایی و کاهش تورم را بدنبال خواهد داشت.

وی ماه رمضان و در پیش بودن شب های قدر را فرصتی برای بصیرت‌افزایی و آگاهی دانست و افزود: توبه از گناهان و توسل به قرآن کریم در شب های قدر بسیار سفارش شده است.

به گزارش ایرنا، پس از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان، راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها از مُصلای امام خمینی این شهر به سمت چهارراه فرایبورگ برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha