۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85430060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: منشأ بخشی از چالش‌های اقتصادی، عوامل داخلی است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه اقتصاد چالش اصلی کشور است، گفت: همه مشکلات این حوزه به تحریم بر نمی‌گردد و منشا بخشی از این مشکلات، عوامل داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به شعار سال، افزود: بخشی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

وی متذکر شد: در هر عرصه که مردم حضور پیدا کردند به موفقیت دست یافتیم و باید از ظرفیت مردم در حوزه اقتصاد هم بهتر بهره‌مند شویم.

خطیب نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های پیشرو و شب های قدر، افزود: باید از این فرصت‌ها برای تزکیه و خودسازی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود و این موضوع باید مورد توجه باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد و اسلام پایه و همه محتوای انقلاب است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha