۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85430057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس بوشهر به ۱۰ هزار تماس پاسخ داد/ افزایش ۱۵ درصدی ماموریت‌های درون شهری

بوشهر-ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اورژانس ۱۱۵ این استان در طرح نوروزی تاکنون پاسخگوی ۱۰ هزار تماس در خصوص مشاوره پزشکی و پرستاری بوده است.

سید حسین موسوی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح نوروزی تا امروز ۲ هزار و ۱۴۶ ماموریت داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت یک‌هزار و ۱۲۴ ماموریت در شهر و هزار و ۲۲ ماموریت در جاده توسط اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر به ثبت رسیده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: مجموع ماموریت ترافیکی اورژانس استان در طرح نوروزی ۶۸۷ ماموریت بوده که از این شمار 334 ماموریت ترافیکی در شهر و مابقی آن در جاده بوده است.

موسوی گفت: در این مدت پنج فوت ترافیکی و ۳۶ فوت غیرترافیکی در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: نرخ رشد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نسبت به سال گذشته در شهر ۱۵ درصد اما در جاده‌ شمار ماموریت‌ها کاهش ۱۳.۳۸ درصدی داشته است.

موسوی بیان کرد: توصیه می‌شود درصورت بروز حادثه تماس با اورژانس ۱۱۵، عدم تجمع افراد در محل حادثه، اجتناب از شلوغ کردن محل امداد رسانی، حفظ ایمنی صحنه، اجازه به تردد آمبولانس و باز کردن مسیر برای تردد آمبولانس در دستور کار جدی مردم قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha