۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85429470
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آزادی صحیح و سالم ۲ گروگان در شاهرود/ عامل اصلی گروگان‌گیری اختلافات مالی بود

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان از رهایی ۲ گروگان ۳۰ ساله و دستگیری گروگان‌گیر در عملیات پلیس شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: اختلافات مالی انگیزه اصلی این ماجرا بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر به رسانه‌ها اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها فردی گروگان‌گیر ۳۵ ساله شرور دارای سوابق کیفری متعدد شناسایی شد، افزود: این فرد اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرد و از محل متواری شده بود. کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی کنند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگان‌ها به صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود که به علت اختلافات مالی با یکی از بستگان گروگان‌ها، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است.

سردار موقوفه‌ئی از معرفی متهم به دستگاه قضایی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha