۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85429366
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان رونمایی شد

۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85429366
صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان رونمایی شد

رشت - ایرنا - همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه فعالان قرآنی استان گیلان، برای نخستین بار در کشور صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در رشت رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، گردهمایی سالانه فعالان قرآنی استان گیلان به همت جمعیت قرآنیان این استان روز پنجشنبه برگزار شد و برای نخستین بار در کشور از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و جمعی دیگر از استادان، پیشکسوتان و فعالان قرآنی رونمایی شد.

این صندوقچه با هدف تسهیل، تقویت و تشویق در برپایی محافل خانگی قرآن کریم طراحی شده و شامل ملزومات برپایی این جلسات است.

توجه به برگزاری و تقویت محافل خانگی قرآن کریم از جمله رویکردهای مجمع قرآنی عصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بوده که اقدامات مرتبط با آن در قالب پویش‌های #ستاره های زمین و #آیه های زندگی انجام شده است.

برای رستگاری به قرآن پناه ببریم

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم اظهار کرد: همه انسان هادر معرض تیرها و وسوسه‌های شیطان قرار دارند؛ لذا همه وظیفه داریم از خود مراقبت کنیم تا شیطان در فراز و نشیب‌های زندگی ما را اسیر نکند که بهترین راه، پناه بردن به قرآن کریم و عمل به نصایح کلام خدا است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش‌ کنیم تا راه رضای خدا نصیب ما شود، بیان کرد: انسان برای اثرگذاری عمل باید طالب رضای خداوند باشد در غیر این صورت عملش اثر نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha