۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85429295
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85429295
اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکصدهزار مسافر از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

علی موحدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس به خود اختصاص داده‌اند.

موحدی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی تاکید کرد: مسافرانی که در فضاهای آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha