فرماندار: سرقت لاستیک خودروها در مرز رازی خوی کذب است/ بسیج همه نیروها برای امنیت نوروزی

ارومیه‌- ایرنا- فرماندار خوی گفت: سرقت لاستیک خودروها در مرز رازی که در برخی از کانال ها انتشار یافته کذب بوده و مشکل خاصی در این مرز وجود ندارد.

کریم علی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی کانال ها طی روز گذشته اخباری را مبنی بر سرقت لاستیک در مرز رازی منتشر کرده اند که صحت ندارد.

وی با اشاره به اقدام نیروهای خدمات رسان در مرز برای تعمیر لاستیک هایی که باد آنها خالی شده بود، اضافه کرد: افرادی از روی بی اطلاعی یا غرض ورزانه اقدام به پخش خبر کذب سرقت لاستیک ها در مرز کردند که شهروندان و مسافران نباید به این گونه اخبار توجه کنندچراکه این نوع اخبار جو بی اعتمادی را افزایش می دهد.

فرماندار خوی اظهار کرد: طی مدت عید نوروز و پیش از آن، همه‌ امکانات و نیروها برای ارائه بهترین خدمات به مسافران در این شهرستان به ویژه مرز رازی بسیج شده است.

علی نژاد با بیان اینکه دهها هزار نفر طی مدت طرح نوروزی از مرز رازی تردد داشته اند و کمترین مشکلی در این خصوص وجود نداشته است، ادامه داد: خودروهای پارک شده در پارکینگ نیز در امنیت نگه داری می‌شوند.

به گزارش ایرنا مرز رازی خوی یکی از مرزهای ایران با ترکیه در آذربایجان غربی است که پرترددترین مرز استانی ویکی از مرزهای پرتردد کشوری به شمار می رود.

در این مرز طی سال گذشته صدها هزار تردد ثبت شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha