۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

سمنان - ایرنا - مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۳۲ هزار و ۲۰۹ نفر از ٢۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ به مراکز ۶ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارن یحیایی روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

وی افزود: یکهزار و ۶۵۴ ماموریت شامل ۳۵۳ ماموریت حوادث ترافیکی و یکهزار و ۱۹۶ مورد ناشی از سایر موراد توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و یکهزار و ۷۸۲ مصدوم شامل ۵۸۶ مصدوم حوادث ترافیکی، توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه خدمت دریافت کردند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از یکهزار و ۱۸۱ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۱۶۵ مورد بازدید از کارخانه های صنعتی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه در قالب طرح ستاد نوروزی تاکنون خبر داد و بیان کرد: در این مدت یکهزار و ۲۱۲ مورد کلرسنجی، ۲ هزار و ۴۴۲ مورد واکسیناسیون و ۱۷۶ مورد مراجعه به واحد های دندانپزشکی مراکز بهداشتی و درمانی این دانشگاه ثبت شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha