تسویه ۲۱هزار میلیاردریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، مهدی اسلامی روز چهارشنبه اظهارداشت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، اکنون نیز در مجموع بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد.

تسویه ۲۱هزار میلیاردریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که درمجموع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha