۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85428443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85428443
کشف ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا؛ سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات های متعدد در سطح استان، سه هزار و ۱۹۳ نفر فعال و مرتبط با حوزه قاچاق دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: همچنین در طرح های نیروی انتظامی که بیشتر ناظر بر محلات آلوده بوده نیز ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: یکهزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در این عملیات ها دستگیر شده که بخشی به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

سوسنی ادامه داد: در یک سال گذشته یکهزار و ۲۱۵ عملیات پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر انجام شده که در عملیات‌های مشترک برون استانی یکهزار و ۱۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاق، عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نظارت و اشرافیت کاملی بر فضای استان و به خصوص ورودی ها و خروجی ها دارند.

فمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و هوشیارانه با این پدیده خانمان سور مقابله و قاچاقچیان را برای رسیدن به اهداف شومشان ناکام می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha