تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، از امروز تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع است.

سرهنگ حسن دانایار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: ممنوعیت تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی تصادفات در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: طی این مدت میزان فوتی‌ها نیز ۵۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

سرهنگ دانایار بیشترین علت تصادفات را واژگونی و خروج از جاده به خاطر سرعت بالا عنوان کرد.

سرهنگ دانایار تصریح کرد: بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بیشترین خودروی دخیل در تصادفات خودروهای سواری است و تصادفات بیشتر در بین ساعت‌های ۱۶ عصر تا ۲۰ شب اتفاق می‌افتد.

دانایار افزود: محورهای یاسوج - اصفهان و گچساران - بابامیدان پُرخطرترین محورهای استان هستند که بیشترین تصادفات در این دو محور رخ‌داده است.

وی محور کمربندی یاسوج را خطرناک‌ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: این محور به دلیل اینکه توسعه‌نیافته و پیمانکار هم به دلیل کمبود اعتبار آن را نصفه‌کاره رها کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه، توجه به جلو، پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد رانندگی کنند چرا که عمده دلیل تصادفات عدم رعایت این نکات است که بیشتر در بعدازظهر هم اتفاق می‌افتد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha