۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85427856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت/ ۱۰ مصدوم روانه بیمارستان شدند

قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز بر اثر برخورد زنجیره ای ۱۰ خودرو با یکدیگر در آزاد راه قزوین - رشت ۳۷ نفر حادثه دیدند.

وی اضافه کرد: این تصادف که در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین - رشت و در لاین شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد، بلافاصله با اعزام ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه های شیرین سو و کوگیر همراه بود.

به گفته صبوری غیاثوند، این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسوول خاطرنشان کرد: شب گذشت نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی روی داد بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از رااندگان و مسافران نوروزی خواست که ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت ایمن در جاده حرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha