۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85427793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد

سمنان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری چهار مرحله حراج موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیفی در سال ۱۴۰۲، گفت: حراج‌ها در چارچوب قوانین و با استقبال متقاضیان همراه بود و این وسایل نقلیه به ارزش ۵۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال فروخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمد جعفر عبدالهی روز سه‌شنبه با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه توقیفی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن۱۴۰۲، افزود: برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شد که یکهزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رفت و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در مسیر جدید و موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامع دنبال می‌شود.

وی گفت: اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها علاوه بر نظارت جدی، تا تعیین تکلیف آخرین خودرو و موتورسیکلت توقیفی ادامه خواهد داشت.

سال گذشته رییس کل دادگستری استان سمنان با اعلام ضرب‌العجل برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ‌های وسیله نقلیه در گرمسار، دامغان و شاهرود از روند ساماندهی وسایل نقلیه بازدید کرد. در آن زمان ۲ هزار و ۹۴۰ وسیله نقلیه رسوبی و غیررسوبی در توقف‌گاه‌های نگهداری گرمسار و چهار هزار و ۱۸۷ وسیله نقلیه در توقفگاه‌های شاهرود و دامغان وجود داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha