۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85427771
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

لاپید: کابینه نتانیاهو ما را به سمت فاجعه می‌برد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85427771
لاپید: کابینه نتانیاهو ما را به سمت فاجعه می‌برد

تهران- ایرنا- رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به شدت از رویکرد نتانیاهو انتقاد کرد و گفت: این کابینه ما را به سمت فاجعه اقتصادی و اجتماعی سوق می‌دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: این کابینه ما را به سمت فاجعه اقتصادی و اجتماعی سوق می دهد.

وی افزود: از وزیران حزب لیکود می‌خواهیم که با قانون سربازی اجباری مخالفت کنند.

این درحالی است که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حمله به رفح را خواستار شد و افزود: انتظار، اشتباه راهبردی بود و ما باید در حال حاضر به رفح حمله کنیم.

وی افزود: اسرائیل به سمت آشفتگی حرکت می کند. ما باید شبکه الجزیره را اخراج کنیم. ما باید همه مسئولان صلیب سرخ را بیرون کنیم.

بن گویر از تصمیم نتانیاهو برای نفرستادن هیات سیاسی به واشنگتن تمجید کرد.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: ما به رفح وارد خواهیم شد و بساط گردانهای حماس را جمع می کنیم و راه دیگری برای پایان جنگ وجود ندارد. نیمه کاره رها کردن جنگ خطری برای اسرائیل است.

وی افزود: دوستی با آمریکا مهم است اما خطوط قرمزی هم وجود دارد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به تازگی در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ تل آویو علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو میان صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برآورده شدن اهداف انتخاباتی استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند اما او همچنان به قدرت چسبیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha